Warning [2] Illegal string offset 'username' - Line: 82 - File: global.php(612) : eval()'d code PHP 7.0.33-0ubuntu0.16.04.4 (Linux)
(showthread.php:31:require_once)->(global.php:612:eval)->(global.php(612) : eval()'d code:82:error)->

#Giriş Yap Üye Ol
The Forest'ın Hikayesi, The Forest Senaryosu, The Forest Teorileri


13-12-2018, 02:18 PM #1
Ciri Root
*
Admin
Status: Çevrimiçi Yorum Sayısı:5,675 Konu Sayısı:2,626 Üyelik Tarihi:May 2008 CinsiyetErkek Memleket45 MANİSA Rep Puanı: 11,311
header.jpg?t=1447358088

***Yazı büyük ölçüde spoiler içermektedir.
Oyun sonu da dahil...***

Tanıtım
The Forest'ın Hikayesi veya teması, şuan için oyunun arka planındadır. Oyun geliştiricileri ilerleyen zamanlarda hikayeye ekleme yapacak olsalar da hikaye aşağı yukarı tamamlanmıştır. Survival Book'ta(hayatta kalma kitabı) listelenen ile görev olan Find Timmy(Timmy'yi bul) oyuncunun yarımadayı keşfetmeye ve hikayeye başlamasını sağlayan ilk görevdir. Oyunda hikayeye doğrudan etki etmese bile hayatta kalma rehberine eklenebilecek çok sayıda hikayesi ögesi bulunabilir. Bu sayfa çeşitli hikaye parçalarını kronolojik sıraya yerleştirmeye çalışır ve birçok spoiler içerir.

Yarımada (Peninsula)
Yarımada, The Forest'ın ortamıdır. Orada yetişen bitkiler ve hava şartlarından ötürü geliştirici ekibin, yarımadayı tasarlamak için Kanada'da yer alan Boreal Ormanını referans aldıkları görülüyor (muhtemelen geliştirici ekip Kanada'da olduğu için). Sahara araştırma laboratuvarında, oyuncu deneylerinde kullanılmak üzere yarımadayı satın alan şirkete referanslar bulabilir.

897px-Theforestmap.png?version=52761328f...45561f348a
Peninsula olarak da bilinen Yarımadanın tamamı

Yarımada ayrıca yamyamlar, mutant yaratıklar, timsahlar, köpek balıkları, domuzlar gibi vahşi hayvanlara da ev sahipliği yapmaktadır. Yarımadanın altında mağaralar sistemi vardır Bu mağara sisteminde yer alan çok da ürkütücü ve güçlü mutantlar vardır. Bu mutantlar belli bir zaman sonra yarımadanın yüzeyinde de görünebilir(isimleri Virginia, Armsy, Cowman) Ayrıca mağaralarda kazazedelerin cesetleri yada cesetlerinden arta kalanlar da bulunmaktadır. Harita üzerinde bir koyda eski bir yat, ve içerisinde Flare Gun(işaret fişeği) barındıran bir kokpit vardır.

Her ne kadar ilk bakışta yarımada, mükemmel bir şekilde görünse de, oyuncu bu durumun böyle olmadığını çabucak fark eder. Büyülü ya da ileri derecede gelişmiş bir tarih öncesi toplum tarafından inşa edilen antik yapılar, yarımadanın derinliklerine ve ayrıca en yüksek noktalara kadar çıkabilen yapılara sahiptir. Bu yapılar kurban sunakları, ölüleri hayata döndürecek dikilitaşları(yada diriliştaşı) ve daha fazlasını içerir. Bu büyülü bileşen nedeniyle, yarımadanın kutsal ağaçlar, mutantlar ve diriliş taşı gibi korkunç olayları açıklayacak bir çeşit ley hattı üzerinde uzanması mümkündür.
Ley Hattı: Dünyanın manyetik ızgara sistemidir. Dünyadaki stratejik enerji noktalarını belirtmektedir. Kutsal geometri, Ley hatları ve yapısal mimari birbiri ile uyumlu halde kullanıldığında bir yıldız kapısı oluşturmaktadır. Farklı boyutlara kapıların açılmasına izin vermektedir.

Haritanın üç tarafı okyanusla çevrilidir. Bazı bölgelerin isimleri vardır.
Sahiller, Yamyam Köyleri, Mağaralar, Pilot kabini(kokpit), Uçak, Yat, Düden, Dağ alanı, Nehir.

Antik Olanlar
Antik Olanlar; kurban kapıları(ikili kapı sistemi), obsidiyen duvar çerçeveleri ve dikilitaş gibi yapıları inşa eden yarımadanın sakinlerine verilen isimdir. Yarımadadan çoktan gitmelerine rağmen geride bıraktıkları izler, hikayede önemli bir rol oynuyor. Yapılarının hepsi bir tür obsidiyen gibi görünen aynı malzemeden yapılmıştır. Yapılarının çoğu ya yarımadanın en uzak yerlerinde, ya mağaraların altında ya da dağlarda yüksek bir yol altında bulunur.

1200px-Obsidianwallframes.png?version=10...cda8c8805b
Obsidiyen duvar çerçeveleri

Burada bahsedilen yapıları yaratan toplum hakkında pek az şey biliniyor. Bununla birlikte, Antik Olanlar ile ilgili birkaç varsayım yapılabilir. İlk olarak, çok ileri seviye modern teknoloji kullanıyorlar ve zamandan önce geliyorlar. İkincisi, bir tür efsanevi, büyülü güce sahipler. Bu gücün öldürme, ölüyü diriltme ve uçakları düşürme yeteneği vardır.

Powerobeliskgif.gif?version=958725033edb...737f8412a2

Antik Olanların bir druid mezhebi olması oldukça olasıdır. Druidler, efsaneleri kullanarak, insanları canlı olarak yakan, mağaralarda ve ormanlarda gizli toplantılar yapan, kutsal ağaçlara sahip, insani fedakarlıklar yapan ve ruhların bir bedenden diğerine aktarılabileceğine inanan tarihsel bir grup biliniyordu. Ayrıca Druid'in kelime anlamı büyücü demektir.

1200px-Insideoftheresobelisk.png?version...027b416399
Dikilitaş yada diriltme taşı

Oyunda bu, efsanelere, asılı cesetlere, orman ortamına ve mağaralara, kutsal ağaçlara ve diriliş dikilitaşına tercüme ederdi. Ya diriliş dikilitaşını kullanma girişimleri son derece yanlış gitti ve ilk yamyamlar ile mutantlar yaratıldı, ya da büyük bir keşfin ardından yarımadadan kaçtılar ve yarımadaya sonradan gelen ziyaretçiler dikilitaşı kullanmayı denediler ve büyü eksikliğinden ötürü lanetlenerek şuan ki görünüşlerini aldılar. Yarımadanın kendisi, yeryüzünde yer alan görünmez bir sihir çizgisi olan bir çeşit ley hattı üzerine inşa edilmiş olabilir. Bu yarımadadaki tuhaf olayları açıklar (dikilitaşlar, mutasyonlar, kutsal ağaçlar).

Hristiyan Misyonerler
Hristiyan Misyonerler, oyunun olaylarından önce uzun yıllar (muhtemelen asırlardır) bulunan bir grup ziyaretçi / yarımadanın sakinleridir. Çadırları olan çeşitli terkedilmiş kamp alanlarından, haçlarla asılı duvarlara, yeryüzündeki haçlarla ve daha fazlasıyla onların varlığı görülebilir. Mağara 5'de az bilinen bir dikilitaşın yaratılmasıyla birlikte görünmektedirler. Mutant varlığın farkındaydılar ve bu da büyük olasılıkla mağaralar için birçok girişe neden oldukları anlamına geliyor. Kendilerinden sonra gelecekleri mağaralara girmemeleri konusunda uyarmak için çeşitli yerlere haç astılar.

Misyonerlerin diriliş taşının mucizelerine tanıklık etmek için bilinçli olarak yarımadaya gittiği varsayılmaktadır. Bu, misyonerlerin kamplarını kurarken birkaç çadır ve dinamitle seyahat ettikleri gerçeğiyle öne sürülür. Mağara sistemini keşfetmeye niyetli görünüyorlardı ve en önemlisi 1, 3, 9 ve 5 numaralı mağaraların etrafında kalıntıları bulundu.

1200px-Cave5obeliskdrawing.png?version=6...a0862f5301

Misyonerler, en azından hayatta kalan misyonerler, Dikilitaş aktive edildikten sonra Mağara 5'te öldü. Hepsi bir anda öldüler, hepsi büyük bir duvarın içine/önüne doğru uzanıyordu. Uzandıkları yerde dikilitaş çizim olarak tasvir edilmişti.

Ayrıca misyonerler, Flintlock'un(çakmaklı tabanca) yarımadaya getirilmesini sağlayan kişilerdi.

Sahara Tedavi Bilimi
Sahara Tedavi Bilimi, genetik deneylerle uğraşan büyük bir şirkettir. Yarımadanın, yeryüzünün altındaki devasa araştırma laboratuvarının sahibidir. Öncelikli ilgi alanları, laboratuvarda bulunan reklamların da kanıtladığı gibi gençlik ve uzun ömürlülükle uğraşmak gibi görünüyordu.

1200px-Saharayoungerskinad.png?version=6...69115b3ef2

Not: "Site 2" olarak bilinen başka bir laboratuvar daha vardır. -hatırlayacağınız üzere yukarıda, dağın zirvesinde, "Power Dikilitaşı" aktifleştirmiştik (uçağı düşürmek için). Ardından Timmy kurtulmuştu. Sonrasında Timmy'nin büyümüş halini görüyorduk- Timmy odasına girdiğinde panoya bakar. Panoda yarımadanın haritası vardır ve haritanın üzerinde "Site 2" yazılı bir alan görülebilinir. Bunun "The Forest 2" gibi yeni bir oyuna yol açması olasıdır. Ayrıca Timmy olarak oynadığınız yeni bir hikaye dünyası da olabilir. Diğer laboratuvara giden yeni ipuçları buluyorsunuz ve belki de daha fazla mutantı veya diğer düşmanları keşfediyorsunuz. Geliştiricilerin ne yapacağı belirsiz. En azından şimdilik.


Kayıp Çocuklar
Mağara 3'te "Kardeşler Hala Kayıp" yazılı bir gazete parçası bulunabilir. Bir başka kayıp çocuk olan Zachary'e ait resim Yat'ta yer alan bir süt kutusunun üzerinde bulunabilir. Sahara Tedavi Bilimi çocukları denek olarak kullanmak ya da diriliş taşı için çocuklara ihtiyacı olduğu varsayılabilir.

1200px-Missingmilkcarton.png?version=e46...3ac32a5d26


Davetsiz Misafirler
Yarımadanın çeşitli noktalarına dağılmış birçok Terkedilmiş Kamp vardır. Bu gruplar şunları içerir, ancak bunlarla sınırlı değildir:

Mağara Dalgıçları: Mağaraların derinliklerinde bulunabilirler. Mağara sisteminin yalnızca rebreather(dalış tüpü/takımı) kullanılarak erişilebilir bölümündedirler.
Mağara tırmancıları/Kaşifler: Mağaraların içinde, su olmayan kısımlarda, Büyük Çukur'un iç kısımlarında bazı çadırlar vardır.
Yürüyüşçüler/Kaşifler: Uyku tulumları ve çadırları, neredeyse yarımadanın her noktasında bulunabilir.
Film ekibi: "Survivor" tipi bir programın hazırlıkları için geldikleri düşünülüyor. Dağılmış modern çadırları ve film ekipmanları ile diğerlerine nazaran daha büyük bir kampa sahiplerdi.
Bu gruplar çeşitli zamanlara gelmiş gibi görünüyorlar ve hiçbirinde de hayatta kalan olmamış.

1200px-Anchortent.png?version=e4870b7e47...f704b22d43


Yat Ailesi
Yat veya Yelkenli, Yarımada'nın güneybatı kıyısındaki bir koyda bulunan kıyıya oturmuş bir teknedir. Çok sayıda malzeme içerir.

1200px-Yacht_Full.jpg?version=2d337da65f...2030f4a10f

Diriliş taşını kullanmak veya grubun çocuklarını bu dikilitaştan kurtarmak için 1983 yılında adaya geldiği düşünülüyor. (Yat'ta yer alan derginin tarihinden ötürü) Yat'ın içerisinde birden fazla dikilitaş çizimi bulunabilir. Ayrıca yatta, Virginia'yı tasvir eden bir fotoğraf bulunabilir.

1200px-Yacht-the-forest-1-0-dirty_%2811%...4b994493e2

Ne yazık ki, yat sahipleri için bir şey çok yanlış gitti. Yatta yer alan hiç kimse canlı bulunamaz. Kan, bez parçası ve teknenin içindeki kesik bir kafa, yat sahiplerinin şiddetli sonlarla karşılaşmış olabileceğini gösteriyor. Ayrıca yat içerisinde intihar etmiş biri de yer alıyor. Bu kişi, yatın sahibi olabilir ve yat grubunun diğerlerinin dönmemesi ve kendisinin de adadan gidememesi sebebiyle intihar ettiği düşünülebilir.

1200px-Yacht-the-forest-1-0-dirty_%287%2...ef82c80588

Yat ile ilgili çeşitli teoriler de bulunmaktadır.
Teori 1) Sahara, ailenin çocuklarını laboratuvara götürüyordu. Zachary'ın ve kayıp kardeşlerin ebeveynleri çocuklarını kurtarmak için yarımadaya geldi. Ancak grup, mutantlar için hazırlıklı değillerdi. Gruptan herkes sırayla öldü. Biri Mağara 2'de tuzağa düştü ve yamyamları dışarıda tutmak için bir duvar inşa etti ve sonunda açlıktan ölmeye başladı. Biri (muhtemelen mutant ya da belki köpek balığı tarafından) öldürüldü ve kıyıya gömüldü. Biri (muhtemelen mutant ya da belki de aşırı soğuktan ötürü) öldü ve dağ bölgesinde gömüldü. Son ebeveyn, girişimlerinin umutsuzluğunu fark edince gemide intihar etti.
Teori 2) Bir baba / annenin çocuğu kaçırılıp öldürülmüştü ve bir şekilde yarımadanın diriliş taşını bulmuşlardı. http://wtsupport.10tl.net/ Çocuklarını yeniden diriltmek için adaya arkadaşları / ailesi ile gelmeye karar verdiler, ancak mutantların (ve muhtemelen Sahara'nın) engelini aşamadılar. Çocuk kıyıya gömüldü. Ebeveynlerin bir çoğu, yarımada boyunca (Mağara 2, sahil ve dağ bölgesi) gömüldü ve yatta kalan son kişi kendini öldürdü.
Teori 3) Film ekibi ile yattakiler aynı kişilerdir. -Bu teori muhtemelen tesadüf- Yacht dergisi ile aynı seneye dayanıyor. Yatın bilinen dört üyesi vardı ve film kampında 5 çadır vardı. Bu da şanssız bir insanın -muhtemelen film ekibinde yer alan bir çocuk- yamyamlar tarafından alındığını gösteriyor.

Dr. Matthew Cross (Redman)
Red Man ya da Red Cannibal(oyuncular oyuna ilk eklendiğinde onu da mutant sanıyordu) olarak da bilinen Dr. Matthew Cross, The Forest'ın birincil (en çok görülmeyen) antagonisti.* İlk göründüğü yer uçak kazasıdır. Uçak kazasından sonra -prologue bölümünden sonra- ana karakterin oğlu Timmy'yi kaçırdı. Oyunda Kırmızı Boyalı bir şekilde görünür.
*Antagonist, kurguda, ana karakteri, engellemekle yükümlü kişidir. Karşı kişi ya da Muhalif düşman olarak da bilinir. Asıl karakterin zıttıdır.

1200px-TheForest_2015-02-02_16-35-19-62....7db07ac3bc
Oyunun erken erişim (early access) sürümünde Red Man ve prologue(tanıtım sahnesi) bu şekilde görünüyordu

T%C3%A9l%C3%A9chargement_%281%29.png?ver...143b4b0527

Oyuncu yarımadayı araştırırken ve hikayeyi ilerletirken Dr. Cross'un Sahara Tedavi Bilimi için çalışan bir bilim adamı olduğunu ve görevini kötüye kullandığı için şirket tarafından kovulduğunu öğreniyor. Sahara'da çalışırken çocukların ve dikilitaşların yer aldığı deneyler yapıldığı ortaya çıkıyor. Doktor'un kızı olan Megan bir Armsy tarafından öldürüldükten sonra, Doktor Cross ölmüş kızını kurtarmak için Dikilitaş'ı kullanmasını gerektiğini farketti. Kurban olarak da oyuncunun oğlunu yani Timmy'i seçti. Megan Dikiliştaş'ın yardımıyla hayata döndükten bir süre sonra -muhtemelen Megan'ın kendisi tarafından- babasını boynuna, gözlerine ve ağzına boya kalemleri saplayarka öldürdü.

1200px-Deadmatthewcross.png?version=1084...3ab94887ad

Cross'un cesedi araştırma laboratuvarında kırmızı boyalı bir şekilde bulunabilir.

Harita üzerinde Dr Matthew Cross'a ait toplanabilir öğeler de bulunmaktadır. Bunlar:
1) "She's not dead / She's sleeping" (O ölü değil/O uyuyor)
2) "Don't be afraid / Just believe" (Korkma/İnan)
3) Restraining order (Yasaklama Emri)
4) Megan'ın canavar çizimi
5) Video kasetler
6) Diğerler

"She's not dead / She's sleeping"
Bu notun, Dr. Cross tarafından yazıldığı ve kızı Megan'a gönderme niteliği taşıdığı varsayılmaktadır. Megan olaylardan önce ölmüştür. Ancak Dr. Cross, diriliştaşının (dikilitaş) varlığından haberdar olduğu için, büyük olasılıkla ölümünü geçici bir şey olarak görüyordu ve kızının ölümünü "She's sleeping" yani o uyuyor olarak nitelendirdi.

BibleManifest_Diffuse-1.png?version=974a...dd0be96c8d

"Don't be afraid / Just believe"
Bu notun Dr. Matthew Cross tarafından kaleme alındığı varsayılabilir. Kırmızı boya kovasının yanında bulunması ve "O ölü değil / O uyuyor" notuyla aynı şekilde yazılması bunu kanıtlar nitelikte. Dr. Cross'un kendisine yazdığı düşünülüyor. Mutantların karşısında pes etmemesi ve Megan'ı kurtarabileceğini hatırlatması amacıyla, yol gösterici olduğu düşünülüyor.

BibleManifest02_Diffuse.png?version=b3e6...70fc2e7b7d

Restraining order (Yasaklama Emri)
Jessica Cross'un kızı Megan için, Matthew Cross'un kızına yaklaşmaması için yasaklama emri.
Jessica Cross'un neden bir yasaklama emrine gerekli olduğu bilinmez ancak, oyuncunun oyun boyunca Dr. Cross hakkındaki keşifleri göz önüne alındığında, tahmin edilebilir.

375px-RestrainingOrder_Diffuse.png?versi...068012f2c9

Megan'ın canavar çizimi
Megan bir çiziminde, babasını bir canavar olarak görmüştür. Muhtemelen onu öldürmek için bir sebep verdiğini gösteriyor. Bu çizimler Sahara araştırma laboratuvarında ve yatta bulunabilir.

1200px-Megandrawingdaddy.png?version=3c4...fe3054bc50

Video kasetler
Toplanabilir öğeler ve hikaye hakkında önemli detaylar veren video kasetlerden iki tanesi farklı bir olay içermektedir. Bir tanesinde, Sahara kafeteryası gibi görünen bir yerde, tekerlekli sandalyede oturan Megan'ı gösterir. Diğerinde ise Armsy'nin kaçışı esnasında Megan'ı gösterir. Bu kasetlerin sırasına bağlı olarak, Dr. Cross, önceden var olan hastalıkların tedavisi için Megan'ı ve diğer çocukları Dikilitaş'ta kullanmayı deniyor olabilir, ve Megan'ın kazara ölümü, Dr. Cross'un çöküşünü ve kızını hayata döndürmek için yaptığı araştırmalar neticesinde Sahara'dan kovulmasına neden olacak olaylar silsilesini başlatmış olabilir.

300px-Lunch_with_Megan_Preview.png?versi...0626f7b2e2300px-Armsy_Outbreak_Preview.png?version...ce7e7d6aab


Diğerler
Dr Cross'un kurban etmeyi planladığı halde Timmy'ye çok iyi davrandığı varsayılmaktadır. Bu Timmy'nin çiziminde görülebilir.

1200px-Timmydrawingredmanandson.png?vers...24bb696280
Resimde Timmy ve RedMan çok net görülebilir. Timmy'nin mutsuz gibi görünmesinin sebebi robot oyuncağının bir bacağının ve bir kolunun olmamasıdır. Yani oyuncağı kırılmış. Bu da oynanış sırasında Timmy'nin Robotu'nun parçalarının neden haritanın dört bir tarafına dağıldının kanıtıdır

Kendinizi kırmızı boyayla kapladığınızda mutantların size saldırmamasının sebebini, mutantların Dr. Cross'tan korktuğu şekilde yorumlanabilir.

Dr. Cross, kızının velayetini kaybetmesinin bir sonucu olarak bir şeyler yapması gerektiğini düşündüğü için adaya davet ettiği avukatları öldürdüğü düşünülmektedir. Mağarada bulunan avukat kafaları sonucu bu varsayım yapılmıştır.

Uçak Kazası
Uçak, The Forest macerasındaki en büyük etkenlerden biridir. Adada yer almamız, savaşmamız, hayatta kalmaya çalışmamız; kısaca hikayenin temelinde uçağın düşmesi yatmaktadır. Tanıtım bölümünde pilotun anonsunun ardından şiddetli bir patlamayı ve uçağın ikiye bölündüğünü görürüz.

Uçak haritanın çeşitli noktalarında ortaya çıkmaktadır.

Dr Matthew Cross tarafından Antik Olanlara ait bir cihaz yardımıyla düşürülmüştür. Dr. Cross bu cihazı kullanmadan önce uçağı düşürebileceğini biliyordu. Megan'ı hayata döndürmek için kullanılacak uygun bir kurban bulmak için uçağı düşürmüştür.


► Uçağın New York'tan gelmiş olduğunu düşünebiliriz çünkü bazı yolcular “I ♥ NY” tişörtleri giyiyordu. Ayrıca bavullarda özgürlük anıtının bibloları vardı.
► Uçağın Almanya'ya varmadan önce düştüğü varsayılmaktadır, çünkü uçaktaki etiket Alman havayolu şirketi "Lufthansa"'nın logosuna benzemektedir.
► Uçakta birçok tenisçi vardır, bavullardan top ve raket olması bunu desteklemektedir.
► Uçak, türbülans ve motor arızası yaşadıktan sonra düşmüştür.
► Kazadan belli bir süre sonra, Red Man(Dr. Matthew Cross) Timmy'yi kucakladığı görülmüştür ve oyuncu boş yere ona doğru sürünür.
► Yolcuların büyük bir çoğunluğu, uçağın kuyruk kısmı sayesinde hayatta kaldı ancak hostesin ölümünden sonra uçaktan kaçmış oldukları varsayılıyor. Yarımadanın çeşitli yerlerindeki yolcu cesetleri, kaza ile yolcuların ölümleri arasında belli bir zaman olduğunu ve bu zaman diliminde yolcuların haritanın çeşitli yerlerine dağılmalarına yetecek zaman buldukları şeklinde yorumlanabilir. Oynanış sırasında bazı yolcuların harita üzerinde öldürüldükleri, bazı yolcularında mutantlar tarafından mağaralara götürüldüğü görülebilir.


Oyunun Sonu
Oyuncunun, Dr Matthew'ın yaptığı gibi bir çocuğu kaçırdığı ve oğlunu dirilttiği varsayılmaktadır. Ekranda "Bir Yıl Sonra" yazısı çıkar. Oyuncu ve oğlu, bir talk şovunda ağırlanır. Doran olarak talk şov sunucusu bize dostane bir ağaç kesme yarışması için teklifte bulunur. Bu olaydan hemen sonra, Timmy'nin küçük titreme ve sarsıntılar geçirdiği görülür. Bu sarsıntılar Timmy'nin şiddetli bir nöbet geçirmeye başlamasıyla dehşete dönüşür, stüdyodakiler çığlıklarla kaçmaya başlar. Bu nöbet tıpkı Megan'da olduğu gibi Timmy'nin de mutasyon geçireceği anlamına gelmektedir. Oyuncu, Timmy'nin yanına giderek onu sakinleştirir, çocuğun nöbeti aniden durur ve babasına, oyuncuya gülümseyerek bakar. Bundan sonra yine sinematik sahne girer. Bir sonraki sahnede Timmy'nin bakış açısındayızdır. Timmy bir yetişkin olmuştur. Bir yetişkin olduğu için, kendi küçük dairesindedir. Karşısında bir pano vardır ve panoda bir alan işaretlenmiştir (muhtemelen gelecekteki oyun yada hikaye ile bir bağlantısı olacak). Timmy penceresine gidip şehri seyrederken kollarında titreşim görürüz (nöbete giriyormuş gibi) ve sahne orada sona ermektedir.


Alternatif Oyunun Sonu
Oyuncu Antik Olanlar'a ait cihazı kapatmayı seçtiyse, Timmy'yi geride bırakacak anlamına gelir. Cihazı kapattıktan sonra karşısında yer alan asansör kapısı açılır. Asansör bir mağaraya iner ve oyuncu mağaradan dışarı çıkar. Burada sinematik devreye girer ve oyuncu gitmekte olan uçağa bakar. Ardından cebinden Timmy'nin fotoğrafını çıkarır ve yakar. Eğer mağarayı araştırırsa bir artefakt topu bulacaktır. Mağaradan çıktıktan sonra hayatta kalma kitabına(Survival Book) 5 yeni dekorasyon öğesi eklenir.



logo.png
WTSUPPORT.10TL.NET sitesi yöneticileri indirdiğiniz oyunların, hilelerin veya torrent dosyalarının hiçbirine çalışma garantisi vermez.
İndirip açamadığınız oyunlardan WTSupport sitesi yöneticileri ve 10TL.NET sistemi sorumlu tutulamaz.









Şu anda bu konuyu okuyanlar:
1 Ziyaretçi